8.5.6

Haridusuuendus 2017/18

Muutunud õpikäsituse elluviimine on Tallinnas prioriteet olnud juba mitu aastat.
Sel aastal korraldati koostöös Tallinna Ülikooli ekspertidega konkurss „Haridusuuendus“.

Tunnustust „Haridusuuendus“ lapse/õppija arengut toetava hindamise kategoorias on võtab vastu Tallinna Reaalkool direktor Ene Saar

Tallinna Lasteaia Sipsik direktor Carmen Soo võttis vastu tunnustuse lapse/õppija päeva disaini eest

Tunnustust õpetajate koostöisuse arendamise eest on vastu võtmas Tallinna Kuristiku Gümnaasiumi direktor Raino Liblik

Konkursi eesmärk on tunnustada Tallinna haridusasutusi, kes toetavad muutuva õpikäsituse moto „Õppides õnnelikuks, õnnelik õppides!“ elluviimist. Kokku esitati 42 ideekavandit, 18 koolidest ja 24 lasteaedadest. Esitatud kavandite põhjal valiti välja haridusasutused, kes said koos ekspertidega mõtestada oma tegevust.

Komisjon otsustas tunnustada 19 haridusuuendust ning tunnustatavatele tehti ettepanek oma kogemust jagada MÕK messil 20. oktoobril 2018.

Tunnustused „Haridusuuendus 2018“ anti välja kuues valdkonnas.

  • Üldoskuste kujundamine:
    Tallinna 32. Keskkool, Pelgulinna Gümnaasium ja Tallinna 21. Kool.

  • Lapse/õppija arengut toetav hindamine:
    Tallinna Reaalkool ja Pelgulinna Gümnaasium.

  • Kaasav haridus:
    Tallinna Täiskasvanute Gümnaasium ja Tallinna Kannikese Lasteaed.

  • Lapse/õppija päeva disain:
    Tallinna Südalinna Kool, Tallinna Kuristiku Gümnaasium, Tallinna Kunstigümnaasium, Tallinna Kullatera Lasteaed, Tallinna Lasteaed Sipsik ja Tallinna Kihnu Lasteaed.

  • Sotsiaalsete ja emotsionaalsete oskuste arendamine:
    Tallinna Endla Lasteaed ja Tallinna Mardi Lasteaed.

  • Õpetajate koostöisuse arendamine:
    Tallinna Kuristiku Gümnaasium, Kadrioru Saksa Gümnaasium, Tallinna Kelmiküla Lasteaed ja Tallinna Lasteaed Vikerkaar.

Auhinnaks oli kõigile haridusameti tunnustuskiri, karikas ja kingitus, need anti üle õppeaasta pidulikul lõpetamisel Lillepaviljonis.

Marika Pettai, THA hariduskorralduse osakonna juhtivspetsialist